1 Mart 2011 Salı

mide bulantısı

bugün hastanede bir kez daha büyüdüğümü anladım. sezaryen dahil başka ameliyatınız var mı? hamile olma ihtimaliniz var mı? çok korkutucu. herkes pıt diye doğum yapıyor. sanki aylarca hiç bir fiziksel değişim yaşanmıyor gibi günler geliyor geçiyor ve çat çocuk. pat çocuk. hop çocuk. sonra o hasta olacak. sonra o acıkacak. ben kendim acıkınca bu bir problemken.. ne kadar uzak geliyor. burnum nefes alamıyor. pipim çiş yapamıyor. midem öğütemiyor. kolum kalkmıyor. 30 sene sonra neye dönüşürüm kim bilir....... işler rutin ama hayata bağlıyor. insanlar kaba ama bazen sevgili oluyoruz. okumak zor ama bazen oluveriyor sayfalarca. bugünüm de böyle geçti. tanıdık ve tanışmadığım sevgilerle. bunda bir hal var. mide bulantısı geçmiyor. kanda iltihap var ne demek? kanda yani bu insanın makine olmuş halini anlayamıyorum. sanki öyle değilmiş gibi flört. sonra yine yokmuş gibi tuvalet, yani girişleri mum ışığında kutlarken çıkışları yadırgamak niye? sade, iyi ki boku ile yazmış. hande iyi ki kanı ile boyadı. ne yesem bilmiyorum. ıspanak demir verir. yani bu o kadar belli ki sigara akciğer öldürür. alkol uyuşturur. spor çalıştırır. o zaman niye tersini yapıyorum? hastayken her şey daha da sıkıcı ama diğer günlerden çok da farklı değil. kitabımız çıkacak. hani bir de şey var... yazıp yazıp aslında sormak istediklerini soranlar... ben de öyle miyim? insan olmak çok zavallıcıklı bir şey. ben insanım. kan var içimde. ve buna çok yabancıyım. ta ki hani damardan iğne ile girip...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder