30 Mart 2011 Çarşamba

yeni kayıt oluştur

burası için anlamlı iken orası için anlamsız olması. 30 mart 2011, imzayı attım.
"çok demanding oldun."
film gecesine koşarken...
yarın olsun diye sabretmek...
iyi ki doğdun cümlesi ile...
hiç bir yere varamıyorum.
kendi kelimelerini üretmek?
hesabı öderken... tutuşturulan bir diğer para...
arabaların modelleri nasıl da dövüyor...
daha az yer oldum.
bu iyi.
pencereden kolunu bayrağı yakalamak için uzatmak...
okulun ruhu geçmiyor.
bildiğin kadın.
umursamazlık daha mı yakışırdı?
taksiyi senin için çevirince...
kapıyı sana açınca...
sandalyesini tutunca...
nmp olunmuyor.
gerçekler yaşanırken nmp olmak herkesin harcı olmamakla birlikte, herkesin harcı tamlaması da nereden gelmiş dilime oturmuş? o devrimi yapabilmek için sen git önce dilini değiştir.
seks.
yaşam belirtisi.
bakış açısı. dedi ki, kullanırsam trafikteki tacizi anlayabilirim.
saçları uçtu.
gözlüğünü taktı.
tepesini açtı.
etkileyici olma çabası etkileyici olandır.
yaptıkları değil de...
işte ben de o zaman içimden çok seviniyorum.
her gece beni yatırıyor. masal yok ama olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder