28 Mart 2011 Pazartesi

çok mutluyum kalbim pırpır

biraz da dingin. güzel dinginlik... yeşilçam ödüllerine bakıyorum. hiç büyülü değil. hep bakanlara, sayın bakanım diyorlar ve bu gömlekli ceketli eğlencesiz görünümlü insanlar ve tabii kim yazdıysa o metinleri de,,, okunması da ayrı bir diksiyon ister, o da yok, kıyafetler de olmuyor, salon da az sonra kurufasülyelerimize koşacağız der gibi... bunu anlatmak zor. yapmacıklık içinde ödülü alan arkadaşları ile paylaşıyormuş. neyse... çilekler güzeldi. çok güzeldi. tadı değil de... izzet günay çok tatlı. çok ışıltılı bir amcaymış dedi f. bembeyaz saçları var. keşke vakıflara teşekkür etmese. çileklere dönmek istiyorum. muhabbetle kucakladı izzet günay. çileklerim. çileklerimiz. 16. şükranlarını arz etti. göbeğim kocaman oldu. duru koymuşlar bebeğin adını. ne çok şey oluyor. en güzeli sensin. seni bütün olarak sevebilir miyim? tüm parçalarınla... bunu yapabilirsem... ay herkes bıyıklı bu törende. ne kadar da intimate idi. cüneytciğim, bir bilsen... a'nın gidişini de kabul ettim. reglin getirdiği bir hareketsizlik, katılaşma ama kıpkırmızı bir ruh... bu adamın kafasına bir şaplak atıp koşmak istiyorum. herkes mi siyah giyer? dev bir sinema adamı. şey, yüzün kıpkırmızı olabiliyor ya hani, onu ben çok seviyorum. bugün ne kadar güzeldi. sen ne kadar güzeldin. yarın ne kadar güzel olacak? ben ne kadar mutluyum... ne kadar da... şey, mmm, soruların... yani ne kadar da tuhaf... özlediğim... canlandığım... elini başına koyup da düşündüğün zaman... emin olamamakla birlikte... ben de ısınıyorum. sımsıcak oluyorum. yumuşacık. ödül töreni izlerken fellini'ye döneceğimi bilmek ve dantelli çoraplarımla... çok güzel hissediyorum. aynaya ortaokulda daha sık bakardım da bana iç kırmızı iç çamaşırı ve ayna hediye ederdi sınıf arkadaşlarım :) onun gibi bir şey bu. onun gibi bir his. bugün yüzemiyorum. hem kaslarım dinlensin hem de kırmızılar gitsin. regl olmak çok güzel. kadına ait bir deneyim. anlatabilirim ama erkekler bunu yaşayamaz. canım hormonlarım. canım bedenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder