10 Mart 2011 Perşembe

oyun başlasın

dua okumuyorum.
seni öpmüyorum.
boş zamanlar endişelendiriyor.
doldurmuyorum da.
sabah bu kapıdan ilk çıktığımda baktığım o insanların suratları.
sanki bir masal kahramanı görmek istemek.
ama görememek.
ve yine telefon sesi.
sonra yamuk bir baş.
yürü yürü aynı yollardan. aslında değiştirdim de yolları.
fatmik, maya.
geldik.
oda, yani kendine yetebilmek.
sana -- çok midemi bulandırıyor benim bu çiftler.
bildiğin çift.
merhaba demiş olmak.
masamıza buyrun.
yok yok ben insanları sevmiyorum. bu çok ortada.
zamandaşlarım var. tecrübedaşlarım. gün geçirdaşlarım.
gün geçirdaşlarım dışındakiler o kadar da dindirmiyor.
beyin çok önemli. beyin tüm vucudunu şekillendirecek.
konuşma tarzın bununla ilgili.
giydiklerin ve yediklerin de.
kıvrımlı beyinler.
concept.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder