10 Şubat 2011 Perşembe

o dedi bu dedi

h: anneanne gibi mi oldu, a deseler ameliyat mı olacaksın yani?
f: sen nasıl istersen.
m: sen yokken biz ne yapacağız, nasıl yürüteceğiz bunca işi?
y: bavulum hazır bekliyorum gelmek için.
p: bence, o iş yerindeki adam ne dedi ise onu yap.
m: ya şimdi ol, ya da hiç olma, bu işi hemen hallet, kurtul.
m: bence bir doktora daha görün.
d: fısfıs yapalım.
d2: ameliyat yapalım. sebep kronik sin.
d3: ameliyat yapalım. sebep et, kemik.
kağıdın söyledikleri: bambaşka, mesela bademcik.
m: olmayacaksan yarın toplantı var. ona göre gel.
f: uyuyorum.
fe: ol bence, bak hasta olunca bile ne fena oluyoruz, her gün böyle yaşanır mı?
c: ben ne gerekiyorsa yaparım.
s: annemi arıyorum hamdiçkom soruyorum hemen.
y: benim bir şeyden haberim yok.
b: hıncal uluç neyse o adam da o. acıyan gözlerle bakma bir daha ona.

yazınca bir böcek olduğumu görüyorum.
çıkan şey, tam olarak şöyle: .............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder