12 Şubat 2011 Cumartesi

hey-hi

sebepsiz yere. daha iyi his. yumak. konuşma. konuşmadan. içeriye. içeri içeri. dışarı sevmez. kapıyı açar. şaka yapar. hep güler. bö. ayakkabımı düşürdüm. kenarı kurumuş ayaklarının. spor iyi hissettirir. hormonlara dönüş. onlarla oynamak. hiç bir şeyin gücü öyle değil. kendi zevklerini bulmak. börek, kadayıf, mantı dışında. aslında şarabı içmeden tatmak da aynı şey. o da bir kültür öğretisi. ameliyat olurken oje sürülmezmiş. parmakların moraracak. onu anlayacaklar. eskişehir'den ne zamandır bahsetmemiştim. yirmili yaşlarımın son yarısındaki tekrarladğım cümlem çalışıyorum da. olmayanı istemek. imkansıza aşık olmak. en güzeli o diş-dil hareketi. sana bir kitap aldım. yanına bir .. bıraktım. bunu bastırabilirim miydi? bunu bastıracağım mıydı? bunu bastır. bana bastır. ona bastır. sana bastır. bu sıkıntı, tekrarladıkça yayıyılır. yeni terapim. her şey çok güzel olacak. ne kadar da mutluyuz. hayat ne kadar da anlamlı. her şey ne kadar da sıkıcı değil.
bakalım işe yarar mı? allah'lı kelimeler çok işlemiş. kılıçdaroğlu ezan okununca durdu. politika da zor. özel olan da zor. en güzel aşk. aşklarımı terk ettim. makineler yetmiyor. mac zamanında gelmeliydi. hayatımın sonunu, hatta bir sonraki günü bile çok merak ediyorum. maillerime hep bakıyorum. ama bana mail gelecek bir durum yaratmıyorum. o zaman da stk'lardan geliyor mailler. özel, sıcak şeyler az. cesur şeyler az. kaybetmek istemediğim şeyler var dersen zordur bir kez daha. kaybedeceği bir şey olmayanlar daha mı güzel? zaten kayıp her şey, herkes. sadece maskeli. oyunlu. ne kadar çok oyun var. gözünü açar açmaz başlıyor. sahneye ondan kaçmıştım. orada çünkü söylemiştik. en başta demiştik oyun oynuyoruz diye. tahmin ederim. dans da diğer yaptığın şeyler gibiyse. derim çürüyecek. toprak altına girmeden. mümkün olduğunca girip çıkmalı. öpmeli. sonra ölmeli. yoksa her gün kahve içmekle olmuyor. sahne aşkı oturma odasının perdesinde ölmüş kız. seni çok seviyorum. sana tapıyorum. yanında olmak o kadar güzel ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder