27 Aralık 2010 Pazartesi

cok zor

insan ilişkileri. cok zor. hic bir yerde ogretilmeyen tuhaf dengeler bunlar.
anlayıs bekleyenler. beklememek üzerine olmalı. bir sey beklememek.
harvad'lı adam tuvaletin kapısını kilitlemiyor. ve ben hep basıyorum onu.
girince ohom ohom diye ses cıkarıyor. ve ben bes kez kactım ordan. altıymıs. altıncıymıs benim sayım.

-neden kilitlemiyorsunuz ama?
-ben ısıktan takip ediyorum.
-ısık dısarıdan gorunmuyor ki.
-bakın ustte olunca biri var, ısık tusu, altta olunca kimse yok demek.
-ama oradan anlayamıyoruz ki.

altı kez, bu adam, çisini yaparken kapatmadı o kapıyı. fobisi mi var, manyak mı, farklı cinsel arzuları mı var, nesi var, tamam kodlara karsıyım ama burası bir fucking ofis. tuvaletlerin de kilitleri var. ve bu adam kilitlemiyor. cıkana kadar inatla bekledim.

-ben ısıktan takip ediyorum.

gorunmez bir ısık takip edici.

ve tipitip var. gün boyu hediye veren bir tipitip. alma-verme düzeni kurmak isteyen, borcluluk sistemini seven bir fasist.

ve anlayıs bekleyen, ve sadece kendini dusunen, ve onlardan baska plan yapamazsın, onlarsız ortam kuramazsın gibi. bu insanlar benim insanlarım değil.
ve ben onlarla vakit geciriyorum. ve buna bir son vermeli.

o kadar cok soykırım belgeseli izlemeseydim belki sizi yakmak isteyebilirdim. onu bile yapamıyorum. kesinlikle hayatımın dörtte ücünü kaplayan siz beyinsizler ordusu, size bu hakkı verdiğim icin, kesinlikle ben bir mankafayım.

foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof.

tam bu noktada, arayacak ve anlatacak kimse yok. olsaydı da aynısı olurdu zaten. ara, bogur, bögür, kapat. iç boşaltma seansı işte. böylesi daha iyi. buraya yazmak daha iyi.

bütün bu saçma yükler, bütün bu pazar güruhu, ve bu çalan çirkin zil ve kornalar.
tüm bu sesler, sizin sesiniz.
benim sesim,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,onu size asla vermicem.
benden bir şey, kolay kolay size vermicem,
kendime, özüme sadık kalıcam.

ve gönül rahatlığı ile şunu söyleyebilirim, siz toptan ahmaksınız.
hepiniz iğrençsiniz.
böyle,,,,bir boyun tutulması gibisiniz.
!
ünlem bile değilsiniz. en saçma noktalama işsareti hangisi? saçmalık da güzel, siz saçma da değilsiniz, siz..., böyle, tam bir, korna'sınız işte evet. kamyon kornası.

ve tabii, cümleye dağdan başlayanlar var, dağdan başlayıp suyu anlatmaya çalışanlar, ve bunu yaparken burnu ile konuşanlar, kulağı ile yemek yiyenler var.
parmağını da unut gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder