2 Aralık 2010 Perşembe

hala geçmedi

geçmez. ve biz siyahlara gittik. ve sen. haberin yok. ruhun var. ama bozuk. zaten genius olmak için belli koşullar gerekirmiş. bunu bekleyemem. orjinallik hep mümkünmüş. ilk işin bile olsa. sen mesela. ne kadar orjinalsin. travmaların olmasa. sen aslında. bir. televizyonsun. asla bir kitap değilsin. sen bir. sen. nesin. sen bir. kalıp. sen bir. kelimem yok. kelimem bitti. sen bir. sen bir. kaşık çat sebebi. sen. ölememiş manyak. ölsen vicdan azabı veren bana bu sistemin şu an bana gelen o kalıp cümlenin o dinsizlik dinli kelimesinin o inanmamış o başkalarına değil de kendine dönük inan ki sonra ölüm bilinç yüzüne çıksın. tam şu an. geçmiyor. ve kendine döndükçe. ona yabancılaşırsın. ve bütün bu meraksızlık. bizi bitiren son olacak. ve merak. merakım. o yatakların altına baktıran. o dolapların içine baktıran. o kıçına bakıp kakasını izleyen. o. o. o. müzik. orada aba var. şu an. kendi. müzik. aba mı sanki. bu aba mı. aba. daha sofistike. ve kutluğ gay. ve diğerleri. ve gay olmadan gay olmak. ve böldüm. ve çoğalmadı. amip olsun adı. amip. ve bu akıl. dön dolaş ve ilkokul pisliği. lise pisliği. amip. and. b. marş. düzen. faş. ve bu. mahalle dö. ke. is. se. a. y. z. h. bu sırada bile bir düzen. yum. kalp. geçmez. hiç. iki olmak. bu. takım olmak. tahammülsüz. ben. ben. ben. döşek. döş. deş. ve tabi hah. nefes. füf dedirtici: sigara. sanki. ne yapıyoruz ki. sabancı devamı. uzantı. ilah. genius. vajina izlemek için doktor olanlar. torun bekleyiciler. bir sistem oyunu. ha. oyun oynamak için para ödemek. oyun oynamak için para ödemek. oyun oynamak için para ödemek. ne zaman sattık. oyunlarımızı. ne zaman sattık. evcilikteki kızı boğdun ki. oyun hiç olmadı. şiddet hep vardı. ve sen masum koyun. bunun için yetiştirildin. susmak için. sus ki. denge. yanıyor. dicle. acın. onur. kask. tabut. bu sabahki tabut. aygır kadın ve vahşi köpeği. maya. her şey öğrenilmiş. her şey verilmiş. kurdeleli ayak. bütün gün ayakkabı giymek. bu nasıl. bu nasıl. nefes. nefes. onun ayağı aksadı. onun kanı kirli. onun midesi çökük. organsın. o kadar da ciddiye almasan. organlarsın. iyiyim. seni seviyorum. çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder