29 Kasım 2010 Pazartesi

yeni geldim.
yalandı.
bir süre oldu.
ne değişir?
beğenilme arzusuna bir dur demek.
ne çok yıkılmalı. ne çok sevinmeli. o zaman duygulara ne olacak?
bu bir mesele.
burnu büyük.
kıl aldırmamak anlamında.
geçtim rekorunu geçtim. yaladım gözünü yaladım.
orjinal olmak için uğraşan ve vik vik vik diye ses çıkaran bir..
kalbime asla.
kutluğ kutluğ kutluğ.
star.
ceyhan.
star.
reklam: turkish airlines.
şarkı::::: do mi fa re sol sol mi fa re do mi mi la mi sol mi sol mi
bu gece bütün likörlü çkolatalar bitecek.
limit bu.
kusana kadar turşu. tatlı. turşu. tatlı.
hamile kadın.
poposu üç bacak. ruhu sıcak. yanakları pamuk. adamın tanımı: varil.
bir rutin ol.
bir rutin iş olarak diş fırçalamak.
bir rutin sen olarak skin.
vanessa, nilbar, fatıma.
rabia.
alyansın yoksa evli değilsin.
yanağın varsa tombulsun.
burn.
istanbul.
bay.
han.
700 lira taksit.
kimin ne taksiti var.
onur öldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder