25 Kasım 2010 Perşembe

bertha

evlenmis. aslında same-sex iliskileri severmis, yasarmıs. bastırmıs.
sanki evlenince bastırırsın, evlenmeyınce bastırmazsın gibi bir genelleme.
kopek tabagından mama ye.
cok akademik ve ilginc oldun. tebrikler.
eger, proje tartısmak yerine chat yapmayı tercih edersen, istediğin kadar cahil de hbk ıcın, ki ona cahil demen de bir soru isareti.
hepimiz bir otekimize cahil değil miyiz?
her seyi bilen biri var mı?
soru sorunca, benim cahil oldugumu mu dusuneceksin?
ve bundan banane.
sana yaranmak zorunda mıyız?
bırcokları ıcın evet.
seni neden mesele yapıyorum?
sana bu gucu ben veriyorum.
ben guc vericiyim.
al gucu benden. kullan. kullan.
parmagında oynatırsın.
seyirciler kafasını bir an cevirse, oyun coker ya hani..
canım emre,
canım plath,
canım beth,
canım kadınlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder