25 Kasım 2010 Perşembe

ah

cıktım. kafesimden cıktım. engelliler icin yoldan kart almadım. mandalina yedim. dergiye gittim. anlattım, anlattım, sarılmak istedim, sarıldığım kişi önemli değil, o an sarılma hissi, woolf'un öpücüğü gibi.

nevzat bey ve semin'in hikayeleri.

kapıcıyı çağırın. o benim arkadaşım. beni hastaneye gotursun.
seni baska bır eve yerlestıreceğim.
kalbim agrıyor.

turkce karakter. klavye. kavalye. armagan.

ayakkabılarını boyatan adam, yemek yerdi. gülümsedi.
satıscı tablocu, sakallı, hala ne yaptığını tam olarak bilmiyorum.
dvd'ci aynı.
ricoys cok itici, markalı posetli, uyum-kıyafetli, rezil.
bozmak istiyorum onu.
kıyafetlerini yırtmak istiyorum.
ustune kola dokup kacmak.. ya da durmak izlemek..

kacıslar..

cantamı ıceriden alabilir misiniz?
sen alsana.
siz alın, miyk.
cık cık cık.
mm.

tuvaletli odevim. space in motion. dunku travmam. ruyam. ruyam. canım. canım.

ruyamda konusmusum yıne. bunu bana soyleyebilen "O" var. O'm.
hala yeterince yalnız değilim demek.
ruya konusmalarım: 4 kişiydiler.
kitabımın ilk cümlesi, 3 kisiydiler.
studio'daymısız.

boguluyorum. boguluyorum. deleuze. amcık.
kufur rahatlatmıyor. kufurlerı değistir. sikcik. bu zorlama caba,,,,bu oturmus sistem,,,bu birikmis copluk beyin...,,,bu guzel noktalama,,,lll...

hala gitmedi. hala ıcımde bir canavar var. en güzel burada yazılıyor. en guzel burada sikiliyorum cunku.

kamera cok agırdı. o kadar agırdı ki vazgececek kadar.. puskurdum. yorganın altı. yorgan da değil. IKEA. ısleket sıstemı. arama zorunlulugu.

teyzeni aradın mı yavrum?
amcanı aradın mı yavrum?

yapmacık bır -meli,-malı cumhuriyeti.

ses. burusuk. cop. vantiyy. hhh.

donmem lazım. bu sanki o cumhuriyetin cumlesi değilmis gibi.. arınmak? o da..

dun neler neler oldu.. ben neler neler gordum..

dun-ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder