8 Nisan 2011 Cuma

yaşamadığın birini

sevmek en kolayı
peki, yaşadığın birini sevmek?
insanları değil de eşyaları sev -- demeyen biri
ama insanları da değil de projelerini sev -- demeyen biri
dünyada maddeler var
ben belki de seni hiç öpmediğim kadar öpüp sonra çeker giderim sevgilim
ilk hallerinde dondurabilsem insanları
neyi severler
neyi severler bilmeden neyin yansımasıdır o
neye heyecan duyarlar
tanıdıkça
ben bugün üzüldüm sevgilim
senden istenilen soru sormadan
sadece bazı görevlerini yerine getirmekken
ben bugün soru sordum sevgilim
sence biz o kadar güçlü olup
sormasam daha iyi
ben soru sorunca sevgilim
cevaplarını vermek için bir an bile düşünmediğinde
ben işte buraya gelip
yazıyorum
midemdeki yumruk boğazımdaki yumruya dönüştü
ve sen
onu da görmedin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder