6 Nisan 2011 Çarşamba

beni çok sevdiler -- dedim

evet, görebiliyorum -- dedi.
sevilecek çok sevilecek o şeyleri...
beni sen bile merak etmezken...
onlar nasıl merak etsin...
ellerim pamuk. pamuk kızım dedi.
verdiğim sözü tutamadım.
içim rahat.
delirdim yanında.
geldim ve bulamadım.
ne olacaksa olsun.
sabah en güzel duşumu alacağım ve sanat başlayacak.
sigara ve akciğer açıcı yüzmek.
çok güzel insanlar.
çok sevdiler.
ağır geliyor dedi.
dirty speech.
şu an yunanistan'da bir tavernadayım.
bilgisayarın sesi bile korkuturken... sen?
dönüyorum.
yarın, bu yazdıklarıma bağlantım olmayacak.
ama gittiğim yere kendimi, evet, götüreceğim.
adımı sayıklarsan buna sevineceğim.
tırnaklarımı diplerinden kesiyorum.
sonra izliyorum.
elimde hep yazılar var.
bedenimde yazılar taşıyorum.
bedenimde seni taşıyorum.
kolumda bir boncuk var.
sıkılmak da değil bu, bir disiplin iddiası.
bir irade muamması.
sevgilim.
sex and the city.
boşluk.
betty.
canım.
kadınlarım.
canım.
sen.
sen.
sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder