1 Nisan 2011 Cuma

arabesk ağır

tüm noktalarını, ben düşünmüştüm ki, o düşünmüştü ki, başka bir yerinden...
düşündüğü gibi olmadı.
içinden bir vampir çıktı.
içinden bir.......................................
çiçekli bir evimizin kusmuş bir tenceresinden geçen terlemiş kuşlar
kuş ne demek dedi
kuş gibi dedim
uçuşkan
o nedir dedi?
dur senin anlayacağın gibi anlatsın dediler
sıcak mı dedi
bana daha farklı şeyler oluyor demişler
lineer yapıdan kaçmak
lineer yapının içindeyken ne kadar mümkün?
aaa hadi geri dön
elimi ısır sonra barışalım
ve kadının içinden organlar patlamış
diğer kadın gelip onu yemiş
tüm karaciğerini
yemiş
ısırdığında kan çıkmamış da
parçalarını tükürüp yavrusuna yediren görüntünün üzerine bir çarpı atmış
sigarasının külünü suya ..mış da oradan yürüyen dev adama kollarını sormuş
neden sen 305 kilosun?
senin ayaklarında neden yapışık parmaklar var derken hayır demiş benim bir tek ayağımda on iki parmak var demiş onunla gülümseyen diğer organlar demiş ki ben deliklerden çıkan dumandan öte sarmaşığım peki demiş minik dev,
minik dev bir gün dağdan bağırmış
bir gün yolda yürüyordum.
o duvarlı o seni uyaran o her şeyi titreten ker gelmiş
bu kafa ile çok zor
emek gerek demiş bilge kral dönüşmek için
ben bugün seninle deli gibi dönüştüm
bu mümkün değil demiş bilge kraliçe
biri ile dönüşemezsin onu ancak yersin
yedim demiş
tüm kollarını ve tüm saçlarını yedim
geri kalan o aşkla
elinde ne var diye bakmış
bir migrostan alayı almamış bakkal bulmuş
o bakkalın içindeki arka odada bir tüp varmış
o tüpün içindeki mavi gaz her yere uçmuş
sivy gelmiş
çocuklarını bantladığı odadan kaçmış
bu tuşların taşı senin göbeğin kadarmış
parmaklarındaki o inadına sürülmüş taze salçalı berbat çakmak oraya o gün kayak yaparak gelmiş
ben sana kemal gelsin demedim mi
bülbüllü
yıllar bir dolu bir boş geçiyor
kocaman kadın arkasını döndü ve kanatlarını gördüm
yapmacık gülümsemeleri
öğrendiği yerden ah o insanları bir daha görmeyecek olmak
ah'lı cümlelere de bir siktir
seni içime
hadi gelsene yunanistan'a seninle hiç gitmedik mesela
tüm kadınları, çocukları, bebekleri, tüm çöpçüleri, tümleri dudağından öptü
sonra dedi ki bu dudak morarmış
o dili bilmediğimiz için ben çok şaşkındım ama
kafana koysan yaparsın dedi
iknasının ötesinde 1500 tane öpücük olmalı
1750 tane duvarı varmış
2500 tane kedisi
30000 tane mağarası varmış - gel dedi
tamam dedim
80000 severim ben dedim
o da bir şey mi, ben de 7 tane var dedi
ben o zaman seni çok sevdim sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder