25 Ocak 2011 Salı

savaştık

sen bir savaşçısın demişti.
sen bir albatrossun demişti.
sen'in dışına çıkabildiğinde mi başlayacak non-relational relationship.
neden oldu bunlar.
regl mi.
baktığın o fotoğraflar mı.
ne yaptın ki mi.
o andan neden zevk alamıyorsun.
neden savaş var.
bunun içine gir.
birincisi alıştığın düzen bozuluyor. gidiyorlar.
ikincisi ileri gidip gitmediğinden emin olamadığın ve aşağı çektiğin bir şey var.
üçünsücü henüz olmadı.
sakin olamadığında başlıyor her şey.
ne oldu şimdi.
bik bik yaptı ve istedi. sen mi yaparsın ben mi yaparım dedi.
şunu sen yap bunu ben dedi.
sen seninkini yaptın.
sonra geldi, ben benimkini yapmadım dedi.
sen de yardım edip onunkini yaptın.
sonra o kendisininkini yapmaya çalıştı ve bütün gün bununla uğraştı ve seni de içine sokmak istedi.
sen de girebildiğin kadar girdin.
sonra her şey karıştı.
onunki ve benimkini karşıtırınca sorun oluyor.
onunki onun kalmalı.
benimki de benim.
ben birleşemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder