18 Ocak 2011 Salı

2h ve hallaç pamuğu

bilici: h.
h: şarabım paper'ım ve ben, sen?
bilici:
sadece ben, sadece ben dönmüşüm, o da merak etmiş, ben de yanlış anlaşılma durumunu yazdım ona.
h: bugun mu son tarih, ben de birazdan gondermek uzereyım, bugun di mi?
bilici: o öyle konuştuk diyo evet
h: ben oyle bilmiodum ama gondericem
bilici: ok, tamam bugun daha bitmedi
bilici: ben sağdaki h. ile konuşuyorum, koyu renkli ve küçük olan ile, hmmmmm,
"öteki" ile değil
h: bi saniye onu çağırıyım o zaman ben diğeriyim
bilici: diğer değil öteki, nıhahaha
öteki olan siyah
bilici: nayır beyaz
simülasyonun
h2: hey, bilici, orda mısın, beni mi çağırdın?
bilici: sen misin beyaz h.
h: hayır ben siyah ve küçük olan
ötekiyim
bilici: bana beyaz ve büyük olanı lazım
öteki olan o
h: ay dur o zaman çağırayım
napıcaksın onu?
gelmiyor
bilici:
hımmm
gelemez
niye
bilici:
bilmem gelemez yazamaz vs
h: hem küstah hem korkak
bilici:
beceriksiz
h: evet, ileticem ona
bilici:
sadece iletilebilir birşeyler ona
fazlası değil
h:
evet dokunulmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder