24 Şubat 2010 Çarşamba

Bugün

Selma ceketimi kaça aldığımı sordu.
Dilenci kadını fotoğraflamanın etik olmadığını düşündüm.
Bir kadınla flört ettim.
Bir arkadaşıma mutlu bir haber verdim.
Salata yedim.
Çırağan'daki kadına sinir oldum.
Dergide çorabımı sevdiler.
Telefonda heyecanlı konuştum.
Annemi aradım.
Cici kız oldum biraz. (Buna bir çözüm bulacağım.)
MFO dinledim.
Ruj sürdüm.
Yeşildim.
Ayten ile Ayn Rand konuştuk.
Çiğdem'i içimde taşıdım.
Filmimin akıbetini takip ettim.
Yeşim mutluydu.
Mehmet telaşlıydı.
Fotoğraf kitaplarını karıştırdım.
İç çektim.
Eve girer girmez elimdekileri yere attım ve yürüdüm.
Yolda yürüyerek bir sürü yeşil zeytin yedim.
Sabah işe zor gittim.
Nevzat'ı düşündüm.
Kambur oturdum.
Dans etmedim.
Simit yedim, çekirdekli.
Film izlemedim.
Yazı yazdım.
Yazımın peşinden koştum.
Ercan ve Berfin'i gördüm. Bir de Emin'i. Umut'u. (Diğerlerine ayıp olmasın diye listeyi uzatırken kendimi yakaladım.)
Senem'i hatırladım. Danimarka'dan döndüğünde konuşmuştuk. Tabelalar ve yazılar ve sokaklar ne kadar çirkin Türkiye'de diye.
Küçücük bir odada saatlerce oturdum.
Telefon ve internetleydim.
Fatma Teyze'ye dokunmadım.
Çamaşırlara bakmadım.
İki kitapçı gezdim.
Avakadoları elledim. Olmuş olan bulsaydım alacaktım.
Canan Şenol'un sitesinde gezindim.
Replikas dinledim.
Kandil simidi almadım, teklife rağmen. Kimsenin kandilini kutlamadım. İyi hissettim.
Sıkıldım, yine çok sıkıldım.
Gazete okudum.
Melek'e cevap yazdım.
Mutfağı dağıttım.
Kredi kartımı kullanmamaya çalıştım. Oldu.
Kafamdaki kepeklerle oynadım.
Bir siteye üye oldum. Antireklam.
Dişlerimi fırçaladım. (Zamanı lineer kullanmamak ne güzel.)
Denge kurmaya çalıştım.
İyi ki control Z var. Her şey silindi. Geri alabildim.
Bir program download ettim.
Pek bir şeyden etkilenmedim.
Kitap almadım.
Bitirsem iyi olacak. Düşündükçe tatmin eden bir şey hala bulamadığıma göre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder