22 Mart 2011 Salı

kendimden korkuyorum sevgilim

şehir üstüme üstüme geliyor.
seni çok özlüyorum.
kollarım, içindeki sinirler, damarlar hepsi çekiliyor.
müzik yardım ediyor daha da olmama.
müthiş bir sessizlikle ilerliyorum.
ama dokunsan nasıl da delireceğim.
nasıl da baktığın yerler alev alacak.
kaslarım yok.
hem proteinsizlikten hem de ben kıvrımlıyım.
seni çok özlüyorum.
çok çok çok'lu bir ülke.
tutunduğum neler kaldı?
sana her gün, demek istiyorum ki... baksana, geçiyor.
o odada, o tulumun içinde, altı yedi yıl kadar önce, yattım tek başıma.
üstüne gitmek istedim.
yalnızlığımın.
sonra, saçlarımı kestirmiştim. sarılar vardı.
şimdi, hiç öyle değil. öyle barışık, öyle doğal. bu dönemimde gelmen, yeniden yeniden hep gelmen ne demek oluyor?
uzun zamandır ağlamıyorum.
uzun zamandır içimde bir göl birikti.
uzun zamandır kurduk.
uzun. katı. içime gir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder